Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

  1. Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelés feladása után.
    • Előfordul, hogy a levelező rendszer beállításai miatt, a visszaigazoló e-mail a spam mappába kerül. Kérjük minden esetben ellenőrizze a spam mappáját.

 

  1. Elfelejtettem a jelszavamat, hogyan tudok belépni?
    • Az elfelejtett jelszó menüpontban a belépés ablakban tud újat kérni.

 

  1. Ha nem a megrendelt terméket kaptam meg, mi a teendő?
    • Amennyiben Ön más terméket talál a csomagjában, mint amit megrendelt, kérjük azonnal jelezze ügyfélszolgálatunk részére emailben: info@organicway.hu vagy telefonon: 06 70 324 2122. Munkatársaink kijavítják a hibát.
    •  
  2. Nem tudom beváltani a kupont mi a teendő?
    1. Ha nem tudja beváltani a kupont akkor kérjük ellenőrizze az érvényességét, lehet, hogy már lejárt.
    2. CSAK REGISZTRÁLT vásárlók tudják beváltani a kuponokat. Kérjük regisztráljon, vagy ha már regisztrált korábban, jelentkezzen be.
Az oldal tetejére